Przesyłamy link do grupy turniejowej na Facebooku.
https://www.facebook.com/groups/242665370113397
Grupa SP19TEAM
Na stronie projektu GRARANTANNA, została założona szkolna drużyna.
Aby dołączyć do drużyny, należy najpierw zarejestrować się na stronie:
https://play.eslgaming.com/team/15107075/
a następnie dołączyć do drużyny e-sportowej SP19TEAM
(hasło: zostanie podane przez dziennik elektroniczny)
https://play.eslgaming.com/team/15107075/
Przekaz jest jasny:
- system nagród dla uczniów oraz dla szkół
- zabawa, odskocznia dla naszych dzieci
- gry dostępne liczone do rankingu dla naszych dzieci to: Brawl Stars, FIFA, CS:GO, LOL (ranking będzie liczony do majówki - na tę chwilę)
- na stronie dostępnych jest więcej gier
Turnieje zaczynają się od jutra, więcej na stronie https://play.eslgaming.com/poland/grarantanna/news/281671/
Bawcie się dobrze w wolnym czasie.
Podziękowania dla Pana Łukasza za zaangażowanie.
PODZIĘKOWANIA DZIECI ZE ŚWIETLICY DLA PRACOWNIKÓW SZPITALI - ZA TRUD I POŚWIĘCENIE W WALCE Z KORONAWIRUSEM.
Drodzy Rodzice!
Na podstawie Rozporządzenia MEN z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 od dnia 25 marca 2020 r. będziemy mogli realizować nowe treści z podstawy programowej. Teraz określone prace uczniów będą podlegały ocenie, a nauczyciele będą monitorować i sprawdzać postępy uczniów w nauce.
Sposoby i możliwości zdalnego monitorowania i oceniania postępów uczniów, modyfikacji wewnątrzszkolnych zasad oceniania – przedmiotowych oraz zachowania
Edukacja wczesnoszkolna
- Nauczyciele będą oceniać wybrane ćwiczenia, zadania, prace i będą prosili o ich przesłanie na służbowy adres e-mail.
- Pozostałe prace uczniowie gromadzą u siebie. Do wglądu po powrocie do szkoły (przy założeniu, że przerwa potrwa do 10 kwietnia 2020).
- Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi będą mieli wydłużony czas lub mniejszą ilość zadań.
- W przypadku braku takiego sprzętu jak drukarka, uczniowie mogą zapisywać rozwiązania w zeszytach (jeśli nie mają zeszytów, na kartkach).
- Religia:
- teksty pamięciowe (modlitwy) – katecheta poda szczegółowe kryterium rodzicom i poprosi rodziców o odpytanie dziecka (np. płynne, bezbłędne opanowanie tekstu 6; płynne opanowanie tekstu, ale z 1-2 podpowiedziami 6-; tekst opanowany, ale z podpowiedziami 3-4 ocena 5; tekst nieopanowany nie zostanie oceniony).
- prace plastyczne przedstawiające zagadnienia religijne, moralne - będą oceniane na podstawie zdjęć, skanów.
- karty pracy - będą oceniane na podstawie zdjęć, skanów.
Klasy 4 – 8
- Nauczyciele poszczególnych przedmiotów będą oceniać wybrane ćwiczenia, zadania, prace. Będą prosili o ich przesłanie na służbowy adres e-mail.
- Pozostałe prace uczniowie gromadzą u siebie. Do wglądu po powrocie do szkoły (przy założeniu, że przerwa potrwa do 10 kwietnia 2020).
- Kategoria ocen otrzymywanych przez uczniów w czasie czasowego ograniczenia funkcjonowania szkoły, to Kształcenie na odległość, a w tej kategorii wpisane będą komentarze, za co jest ocena (z jakiego zakresu materiału). Pozostałe kategorie ocen w okresie kształcenia na odległość nie będą stosowane.
- Wszystkie oceny wstawiane przez nauczycieli będą opatrzone wagą 1, sprawdziany i inne prace wykonane przez uczniów jeszcze w szkole przed zawieszeniem zajęć będą miały wagę zgodną z wpisami Statutu.
- Prace wykonane w stopniu poniżej 35% nie będą oceniane, uczeń otrzyma informację zwrotną ze wskazówkami, w jaki sposób poprawić zadanie.
- Uczniowie posiadający dostosowania wymagań edukacyjnych, wykonują połowę zleconych przez nauczyciela zadań (uczeń ma możliwość wybrania, które zadania z danego przedmiotu będzie wykonywał).
- Od 25 marca 2020 w dzienniku elektronicznym wpisywane będą tematy lekcji oraz frekwencja uczniów. Obecności odnotowuje się z kategorią: kształcenie na odległość.
- Nauczyciele i specjaliści, realizując kształcenie na odległość, zobowiązani są do dostosowania sposobów oraz metod pracy do potrzeb i możliwości uczniów, w tym wynikających z indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych. Oceniając prace pamiętamy o uczniach ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (z opiniami i orzeczeniami).
Przekazywanie informacji do rodziców/uczniów.
- Nauczyciele przedmiotów zgodnie z planem nauczania będą przesyłać informacje do rodziców/uczniów za pośrednictwem dziennika elektronicznego lub na adresy e‑mail rodziców/uczniów.
- Materiały do lekcji zamieszczane będą w dzienniku elektronicznym Librus, na platformie Office 365 oraz na stronie szkoły w zakładce Materiały dla uczniów.
- Testujemy także platformy edukacyjne (Microsoft Teams), które będzie można wykorzystać do współpracy i kontaktu z nauczycielami.
Zasady konsultacji rodziców i uczniów z nauczycielami – przekazanie terminów konsultacji.
Nauczyciele na bieżąco będą kontaktować się z uczniami i rodzicami poprzez dziennik elektroniczny, pocztę elektroniczną oraz platformę Office 365. W przypadku ograniczeń działania Internetu lub dziennika elektronicznego dopuszcza się możliwość kontaktu w godzinach popołudniowych. Dodatkowe konsultacje każdy z nauczycieli będzie prowadził przez dziennik, platformę Office 365 (w tym aplikację Teams) w każdy wtorek w godzinach 17.00-18.00.
Z pozdrowieniami i życzeniami zdrowia,
Marta Garncarz-Młyńczak
Oto jak nasi uczniowie stosują się do zadań i zaleceń nauczania zdalnego z wychowania fizycznego.